Tisztelt Érdeklődő!

Köszöntjük a Gazdasági Versenyhivatal oldalán.

A következő menüpontok alatt szeretnénk ismertetni Önnel a Gazdasági Versenyhivatal panaszkezelését, eljárásait, és a fogyasztók széles körét érintő aktuális ügyeket, problémákat, valamint gyakran feltett kérdéseket, amelyeket folyamatosan töltünk fel és frissítünk. 

Az alábbiak segítséget nyújthatnak abban is, hogy mely beadványok azok, amelyek megalapozzák a Gazdasági Versenyhivatal hatáskörét, mely beadványokból indulhat versenyfelügyeleti eljárás, és mely kérdésekben érdemes más hatósághoz, vagy bírósághoz fordulnia.

Annak érdekében, hogy a Gazdasági Versenyhivatal eljárásai a közérdek védelmében a gazdasági versenyt és a fogyasztók optimális védelmét szolgálják a Gazdasági Versenyhivatal számára minden fogyasztói jelzés fontos és hasznos piaci információ.

A Gazdasági Versenyhivatal fontosnak tartja, hogy minden fogyasztói jelzés a lehető leghatékonyabb intézkedés keretei között kerüljön kivizsgálásra. Ennek érdekében a Gazdasági Versenyhivatal Ügyfélkapcsolati Irodája készséggel fogadja a piaci szereplőkkel kapcsolatos panaszokat, kifogásokat, illetve megválaszolja az érdeklődőkben felmerült kérdéseket.

Kérjük, mielőtt panaszával a Gazdasági Versenyhivatalhoz fordul - a hatékony panaszkezelés és az Ön minél teljesebb körű tájékoztatása, gyorsabb igényérvényesítése érdekében - olvassa el figyelmesen az alábbi menüpontok alatt található rövid ismertetőinket és amennyiben nem biztos benne, hogy az Ön által sérelmezett piaci magatartás valóban a Gazdasági Versenyhivatal hatáskörébe tartozik, keresse bizalommal ügyfélszolgálatunkat munkanapokon +36 1 472-8851 telefonszámon.